четвъртък, 29 декември 2011 г.

Превръзката на Едип


1. Омръзна ми да сънувам тези откровено едипови сънища. На три нормални /с пътешествия и мацки/, един едипов. Например: стоим с баща ми до някаква локва на улицата и той е с розова риза /демек - красив/, а аз току що съм се насрал и се чудя, дали ще мога да скрия този факт от него и от редките минувачи в този ранен следобед. Мисля, че това е прекалено.
2. Все пак, усетих полъха на тези сюжети, много преди да започнат да ми се присънват. Първият път, в който видях по тв реклама на дамска превръзка, разбрах, че идва лошото. Помня, че доста ме уплаши и името на производителя: "Always".
3. Дали някакъв закон влезе в сила или търговците екстремно изнагляха, но скоро такива реклами зачестиха. Мислех си, че поне тази, твърде интимна част на женската физиология, ще си остане табу и ще проблясва само в лимитирани серии просташки вицове в определен тип компании, в които не съм добре приет, но не! Оформиха се завършени истории и без да го желая, научих немислими подробности за крилца, специални попиващи слоеве, за някои прости, но ефективни жестове да си сложиш тампон, етц.
4. Казвах си: разбирам, в един фалоцентричен свят няма кой да се спре гаврата с жените, ще трябва да го приема и да се правя, че нищо не се е случило. Обаче, не след дълго подпукаха и мъжете и то, по още по-гаден начин - простатата и дъщеря и - ерекцията. 
5. Наглите клипмейкъри ловко театрализираха клиниката на простатита /жанр: докудрама/ и мъжете се оказаха не по-малки рекламни жертви, с честите им позиви за уриниране и невъзможност да вдигнат самолета, както се споменаваше в една особено тъпа реклама.
6. Окей, пичове - победихте срама, всичко на показ. Обаче: няма срам - няма оргазъм. Разбирайте го както си искате. Някак си така.

На сн.: намерих подходяща натура за Пазолини

6 коментара:

  1. Ужасно досадно е, ужасно - и за нас жените също.

    Майтапа на страна, но никой не говори за огромната отговорност, която жените имат в екологично отношение във връзка с месечната физиология. Най-лошото е, че консумеризмът се е пренесъл и в тази най-интимна сфера, и жените са пропагандирани да ползват и да хвърлят без да мислят. Май липсата на бистра и светла мисъл е порокът на новия век....

    Но както и да е, явно не може да се избяга от безвкусицата по медиите. Рекламите за виагра и тампони е най-малкия проблем, даже. Тук има реалити шоута за каква ли не човешка измет и малоумие, че не да се наака насън човек, ами на яве :))))

    За това аз гордо не притежавам телевизор и гледам телевизия вече близо 5 години!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. много по-готино е без корекцията ;)

    ОтговорИзтриване
  4. когато синът ми Иво беше на 5-6 години, вървеше една реклама за тампони, които се поставяли лесно. и хлапето силно се притесни дали той ще може да слага тампони, защото явно слагането им е трудно. не знам какво си представяше хайванчето, но притеснението му си беше истинско.

    ОтговорИзтриване