неделя, 15 август 2021 г.

Неудържимо привличане

1. Това е реката Ахерон, сещате се - Харон лодкарят, на отсрещния бряг - Царството на сенките и т. н. Бил съм няколко пъти (на реката) и винаги много съм внимавал. Там без скрупули ти предлагат разходка с лодка до отсрещния бряг, но аз внимателно оглеждах лодкарите и естествено не дръзвах - някои от тях доста напомняха сприхавия старец, какъвто е в представите ми. От друга страна се държаха коректно. Даже разсмиваха осмелилите се туристи със специфични за района шеги, за чието съдържание се досещах и без да знам местното наречие - по контекста
2. Явно се идентифицирах на моменти с Харон, защото веднага ми изникваха подходящи истории. Например: едни деца страшно искали мама да им купи детско барабанче, но тя знаела какво се случва с мозъка на околните при такова музициране или просто не била аудиофил и ги игнорирала. Но след дванайсетхилядното настояване, тя излязла и се върнала с барабанче. Децата много се зарадвали, но усетили, че това не била съвсем майка им. От една страна била телесно същата - снажна синеока жена с едри гърди, но очите! Очите и били стъклени. И се разбрало, че отсега нататък, децата могат да видят истинската си майка само един ден в годината и то само, ако си сложат маски на лицето. Карнавални маски, не от трипластовите

Няма коментари:

Публикуване на коментар