сряда, 7 септември 2011 г.

7-ми септа


1. Чета, че Живков бил масов убиец, етц. Може и така да е, но за мен това е Простакът, появявал се в живота ми години наред, говорейки простотии на местния си партизански диалект. Да оставим, че ме наричаше и другар, този правешки интелектуалец! Е, то тогава кой ли не ме наричаше "другар". Аз обаче, си умирах за "другарю доктор". Някак си, са те уважили два пъти едномоментно, супер.
2. Всъщност, тошовизмът, бе аналог на сегашната чалга - тя може да ти изникне отвсякъде и да ти пее глупости за "пак ме боли" и "няма да ти дам", което обаче, е много по-търпимо от кафкианското: "Трябва другари, през тази петилетка да повишим качеството и ефективността".
3. Освен това, масовият убиец по-скоро е Вълко Червенков, защото лагерите на смъртта ги е организирал той, по почина на съветските другари. Онези хора измираха от студ, бачкане и глад, докато при нас - южна страна, аграрна, се е налагало да ги бият до смърт за да ги унищожат.
4. Абе да се застрелят всички тия тошовци, лайношовци и т.н. Самото им споменаване вече те омърсява, не съм ги споменавал и толкова.

* на снимката: социализъмът - прозорец към света.

Няма коментари:

Публикуване на коментар