неделя, 2 декември 2012 г.

Молът отвръща на удара

1. Откриха новия мол /Bulgaria Mall в оригинал/ и лошите ми очаквания се сбъднаха. Хиляди развълнувани хора запълниха инфраструктурата. Влизат нахакано, стиснали стотинка в потната си длан. Излизат в забавения каданс на очаровани странници, прегърнали /"гушнали", диал./ големи торби с нещо, напомнящо прах за пране. Ако се вслушаме, ще чуем характерните тихи писъци на изгодно напазарували ситизени. Ходят важни и бих казал - влажни, защото заваля.
2. Молът всъщност, още не е готов - втората кула е в скеле, там има висок кран и щъкат множество крепостни селяни.
3. От Била усетиха, че молът ще им засмуче клиентите и впръскаха парализиращ газ - внезапно построиха странна хайтек-конструкция с нулева функционалност, но отлично скриваща изгледа, а донякъде и достъпа към омразния им мол. Смениха и мястото на входа си, с надежда търсачите на мимолетно карфурианско щастие да сгрешат и да влязат в Била.
4. Моловият гигант отвърна на удара с два големи билборда с реклами, в смисъл, че от първи декември, ако искаш да се облечеш, хапнеш и развлечеш, не ходи никъде, ами направо влизай в мол България.
5. Биловият конгломерат не закъсня със зловещия си отговор - те обвиха диагоналната недовършена сграда по метода на Кристо - в жълто платно с надпис, настояващ, че в Била ще ти решат всеки проблем, ти само влез.
6. Сега двете империи са притихнали и според мен набират сили за следващите си пъклени ходове.

* на сн.: двата хранително-развлекателни гиганта

2 коментара:

  1. Магазини, които не мога да понасям: Молове.

    Магазини, които обичам: книжарници, втори употреби, направи си сам.

    Но сериозно, моловете се ожесточават от всички страни на океана. Тук технологиите и науките са впрегнати усилено за повишаване на оборота. Пазаруваш с кредитна карта в Таргет, и изведнъж почват да ти доставят по пощата купони за отступка индивидуално подбрани за личните ти нужди, базирани на това какво си купил първия път. Аз родих през Август, а на тях им отне само месец да ми пратят реклами за бебешки продукти. Страшно е, Инди. Маркетингът е война по-сериозна от тази водена с оръжия...

    ОтговорИзтриване