2. Молът всъщност, още не е готов - втората кула е в скеле, там има висок кран и щъкат множество крепостни селяни.
3. От Била усетиха, че молът ще им засмуче клиентите и впръскаха парализиращ газ - внезапно построиха странна хайтек-конструкция с нулева функционалност, но отлично скриваща изгледа, а донякъде и достъпа към омразния им мол. Смениха и мястото на входа си, с надежда търсачите на мимолетно карфурианско щастие да сгрешат и да влязат в Била.
4. Моловият гигант отвърна на удара с два големи билборда с реклами, в смисъл, че от първи декември, ако искаш да се облечеш, хапнеш и развлечеш, не ходи никъде, ами направо влизай в мол България.
5. Биловият конгломерат не закъсня със зловещия си отговор - те обвиха диагоналната недовършена сграда по метода на Кристо - в жълто платно с надпис, настояващ, че в Била ще ти решат всеки проблем, ти само влез.
6. Сега двете империи са притихнали и според мен набират сили за следващите си пъклени ходове.
* на сн.: двата хранително-развлекателни гиганта
* на сн.: двата хранително-развлекателни гиганта
Магазини, които не мога да понасям: Молове.
ОтговорИзтриванеМагазини, които обичам: книжарници, втори употреби, направи си сам.
Но сериозно, моловете се ожесточават от всички страни на океана. Тук технологиите и науките са впрегнати усилено за повишаване на оборота. Пазаруваш с кредитна карта в Таргет, и изведнъж почват да ти доставят по пощата купони за отступка индивидуално подбрани за личните ти нужди, базирани на това какво си купил първия път. Аз родих през Август, а на тях им отне само месец да ми пратят реклами за бебешки продукти. Страшно е, Инди. Маркетингът е война по-сериозна от тази водена с оръжия...
Хаха, отстУпка!
ОтговорИзтриване* отстъпка